torsdag 4 juli 2013

Riktad reklam & bollträd

Den riktade reklamens tid. Vid ägande av hus förväntas man också äga x antal husdjur som bara vill äta mat från Arken Zoo, själv äta tårta från Ica Maxi, anlägga en Miamipool, köpa lövblås och matchande växthus samt vara intresserad av att sitta i woodsen och vänta på älg. 

Självklart är man också trädgårdsfantast och erbjuds därför att få betala hälften av pengarna vid sitt första köp. Därför slog man ju till på ett träd. Ett träd jag kallar bollträd eftersom jag inte minns vad det heter. Anledningen till att jag inte minns vad det heter? Vi plockade på växtjätten Plantagen på oss en vagn med e salig blandning växter. I kassan visade sig dock att vagnen skulle ha plockats på Blomsterlandet. Fail... Det hela utspelade sig på en mycket varm dag. Så besöket på Blomsterlandet blev kort och koncentrerat och med mycket färre växter. Det hade helt enkelt ett mycket smalare, dyrare och tråkigare utbud. Men ett träd fick det bli bland annat.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar