söndag 3 november 2013

Allahelgonahelgen


























1. I fredags hade vi gjort världens skräckvandring i källaren på jobbet för alla ungdomar. Vi snackar långa källarkorridorer och skrymslen, nallar i taket, blinkade ljus, tv-apparater med The Ring-brus, uv och vandrande vålnader osv.
2. I lördags, igår pyntade Joulin och Sofie hela huset med spindelnät.
3. Och jag dukade och så hade vi försenade Halloweenmiddag.
4. Men innan det krattatde jag. "Så himla kul med hus Emelie!!!" Jo..lövli!

























1. Joulin var en av Roy Lichtensteins figurer och jag var ett rådjur. INTE EN RÄV!
2. Vi investerade våra sista kontanter i en pumpa som vi köpte av en korvmoj.
3. Ikväll städade jag upp i huset och nu ska jag kika på Nashville.
4. Men innan Nasville så repade vi hus Marianne.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar