söndag 10 november 2013

Söndagstankar

Jag är inte nöjd och det är ju himla dumt för det är över nöjen. Alltså jag skulle ha velat hunnit med att börja på en ny tavla jag har i huvudet, laga ett gammalt hårsmycke, olja ett teakbord, bygga fler insynskydd och spraya några saker. Men det hann jag inte, istället hann jag umgås med massa fint folk och då känns det så himla dumt att vara stressad över fix och pyssel. Sånt som bara ska vara kul.

Nä istället hann jag och vi bjuda på middag här hemma i fredags och gå på en loppisrunda och fynda bord, smycken, kartböcker och flaskor. Jag hann fika med Frida som var hemma från Stockholm plus Ida och prata livskriser, psykopater och framtid. Gå ut och äta med massa fint folk och sen ta en pubrunda för att ta nattbussen hem och somna på en bra axel. Jag hann repa med Folkan Salonger och hämta fönster på mammas vind. Fira mamma som fyller år imorgon och gå på bio och se filmen Diana. Kort och gott en fullgod helg. 

Och så hann jag placera ut lite blomster.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar