tisdag 14 januari 2014

Frankie daily journal 2014

Okej, vi gav bort denna i julklapp och jag slog så klart till på en till mig själv också. Men så skulle det visa sig att den inte alls tilltalade mitt kalendersystem. Nej, det blir liksom kaos med de tunna och nästan osynliga texterna i månader och datum. Blogglurad!!!  Därför får den bli en dagbok med små noteringar och en får gå och ångra sig att man inte bad någon stockholmsvän som kom hem i jul gå på Ordning och reda och införskaffa den enda sanna kalendern. Men denna har ju i alla fall himla vackra illustrationer av Sara Hingle , det kan man inte ta ifrån den.










2 kommentarer:

  1. Hej! Jag kom in på din sida av en slump då jag letar efter vart man kan köpa Frankie Daily Journal 2014. Den verkar dock vara slutsåld. Om du är intresserad av att sälja din så köper jag den jättegärna!😃 Mvh, Patricia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Absolut! Mejla mig på emelie.lidehall@gmail.com :)

      Radera