söndag 16 mars 2014

Lite piggare, lite bättre

Av mig fick J en polaroidkamera. En digital sådan, tror ja..

Jag fick en cola på flaska, det bästa.

Och strålande sol hela helgen.

Jag har fyllt på lagret med fina mönster

J fick också en minisvit med himla fin utsikt
Och en massa fina andra saker av massa andra fina.

Plus en scratchmat. Man skrapar fram de länder man varit i.

Jag tror den här här. Den där piggheten som det talas om och som sägs vara tills man blir för tung istället. Jo, jo en har varit uppe sent både fredag och lördag som en annan festare. Promenerat, målat utemöbler och storstädat huset. Försökt sig på en grillning med träkol av surkålskvalité, spillt ut en vattenkanna i ryamattan och slagit sönder en parfymflaska i sängen. Nej, jag vet ej hur stor min kropp är, nej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar