torsdag 24 april 2014

Barnvagn

Alltså jag tråkas ihjäl av att titta på barnvagn tråkigt nog. Det här är vad jag vill ska hända. Att någon kommer fram och säger att den här modellen är extra hög, har en liggdel som du kan lyfta ur och ta med dig, kan göras om till sittdel, fälls ihop i ett svep, har rörliga däck som kan låsas och vändas, har luftdäck, du kan haka på babyskyddet om du vill och så vidare och så vidare. Jag känner dessutom att det här svenssonbeteendet "nä du mig lurar du inte din nedriga försäljare" kommer fram så himla snabbt när jag står där i butiken. Lite som att köpa bil och då får jag lust att köpa en gammal manchester som i reklamen du vet, den rullar idag, rullade igår och kommer att rulla i framtiden. Hur som helst är det dags att bestämma sig eftersom den måste beställas i maj för att komma i tid.



1 kommentar: