onsdag 21 maj 2014

Onsdagsinspiration

































Jag är sjukligt sugen på att prova lite nya stilar i mitt målande. Synd bara att en somnar när en kommer hem på eftermiddagarna. Hinns liksom inte med så mycket.

































Men jag ska ge mig på lite nya mönster. Till exempel ett med kaffekoppar igen. Har lånat en superfin bok som beskriver med ord och foto alla de klassiska svenska kaffekopparna.

































Bygga-bo-känslan sitter förstås i. Jag har fått föra mig att allt måste ordnas innan. Alltså inte bara sånt som har med det kommande barnet att göra. Utan typ att det vore himla bra och viktigt om vi slipade golv i köket, tog ner vår retrovägg och målade murstocken innan nedkomst. Viktigt eller hur?

Källor till bilder här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar