tisdag 8 juli 2014

Något nytt


































Jag måste verkligen försöka vänja mig vid att livet inte innehåller mycket mer än att vila nu. Att bara vara. Att titta på när vissa saker görs på grund av att en inte kan bära, släpa, springa, hoppa från bryggor eller lyfta barn.

Idag har vi hälsat på J:s släkt i Junibosand (som för övrigt var sjukligt vackert) och efter en halv dag av sittande, ätande och plaskande med fötter från bryggan var jag så trött så det var dags att åka hem och sova en stund. Och så lite fantastisk värme på de. Tackar badgudarna för poolen. Utan den att svalka mig i skulle jag gå under. Nä nu känner jag för första gången att jag börjar sakna midjan. Som jag inte tyckte att jag hade innan. Idiotisk tankegång.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar