onsdag 29 oktober 2014

Oktober genom mobilen

































1. Jag var barnvakt åt Agnes en stund. Kexet <3
2. Jag fick äntligen tag på Lena Dunhams bok. På papercut.se fanns den.
3 & 4. Färgade håret för första gången i mitt liv! Har varit slingat vitblond sen början på gymnasiet.

































1. Elise smilar mer och mer <3
2. Middag på Dolcetto. Alltså den vita chokladkakan med limoncelloglass!
3. Vi har gått strandpromenaden.
4. Bebismys x 3 hos Bea, fast en är fortfarande i magen.


































1. Vi har pysslat lite inför Julpärlor här hemma.
2. Agnes lånande J:s tröja då hon skulle måla.
3. Det har blivit en och annan lunch på Folkan ;)
4. Mys i nya vardagsrummet/matsalen.


































1. Jag & mamma hade loppis, resterna åkte på Erikshjälpen och lite andra saker åkte med mig hem.
2. Sigge och morbror Henrik på besök.
3. En söndagspicknick vid strandpromenaden.
4. Bea & Ellie på ett lunchbesök.


































1. Jag, Anna och Emelie gjorde Stockholm och såg Livet är en Schlager på Cirkus.
2. Jordgubbsplanten har tagit sig en del helt utan omsorg.
3. Elise tycker om att bada.
4. Vi prövade AG när vi var i Stockholm.

































1. Jag har hunnit med några tavlor.
2. Elise har fått ärva/låna en massa fina kläder.
3 & 4. En massa nya ansiktsuttryck har dykt upp.

































1. Elise i min kofta i vårt nya sovrum.
2. Vi har repat en massa inför Julpärlor i december.
3. Vi hälsade på Anna ute i Tynderö.
4. Fika på la stada med Maja, Bea och Ellie.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar