fredag 28 november 2014

Första adventshelgen



























Julpeppen! Iiiiiiiiiiiiiii! Jag mådde himla ila på julmat förra året på grund av att jag var ny-gravid och det var julmat varannan dag. Jag var också fasligt stressad på grund av allt nytt som var på gång, jobb och en massa rep. Men i år?! Julpeppen! Pysselmani, julsånger, ingen julmat innan jul (en ed) och bäst av allt, att mysa på med allt det där tillsammans med Elise. Nu mår en :)

Till pysslet på bilden använde jag gamla lampskärmar som kom med huset, mossa och ståltråd. Jag plockade först egen mossa men det blev inte snyggt. Så jag gick på en blomsteraffär. De ville inte sälja sin mossa. De tyckte det lättaste vore om jag gick ut i skogen. Det tyckte inte jag med barn och barnvagn. Så det blev mossa från Åhlens. Den måste ha färgats. Fin var den i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar