onsdag 10 december 2014

Lucka 8, 9 och 10


Lucka 10: En bild på ditt favoritplagg just precis nu

Okej, den här gillar jag. Den hittade jag när jag gjorde Sthlm med Anna och Emelie. Detta efter min så kallade superhjälteförmåga att scanna av och hitta något i varje butik. Det skulle också kunna vara ett nederlag men jag väljer att se på det som en superkraft. Sen införde jag 365 dagar utan klädshopping-eden. Har dock syndat, men mer om det en annan gång. 




Lucka 9: En bild från din arbetsplats/skola

Okej nu är en ju mammaledig. Ledig=HA!. Så det får bli en bild i från mitt andra jobbarhörn där jag gör tavlor, illustrationer och en och annan inbjudan. Den bästa platsen.





Lucka 8: En bild från i år som bäst beskriver din vardag

Alltså min vardag har onekligen sett olika ut det här året så det här var en lurig en. Från heltidsarbete, till gravidpenningsont i den hetaste av somrar till att vara stay at home-förälder och öva inför julkonsert. Men det här två har hängt med genom alla delar på ett eller annat vis. Alltså de bästa av vardagar.

Följ Emily Dahls julkalender här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar